lördag 17 april 2010

Välkommen till min blogg!

Denna blogg kommer att handla om min hemstad Karlskrona där jag bor och det stolta ishockeylagets kamp mot nya framgångar. Jag är precis som de flesta karlskronaiter lite lätt förståndshandikappad, men inte utmärkande på något sätt förräns jag lämnar mitt riktnummerområde. Vi har ett ishockeylag som ligger i Division 1 och vi hade en katastrofal säsong och inte lyckades spela på den förmåga man skulle kräva med tanke på den enorma spelarbudget vi hade. Jag längtar redan tills nästa säsong då jag kan åka runt i världen (gislaved, kungälv mm) med mina jämlikar. Det blir nästan alltid bråk när vi åker på bortamatcher men det är INTE vårt fel då de andra är så avundsjuka på oss ifrån Karlskrona.

Tack för din tid och hoppas att du kommer fortsätta läsa min blogg.

1 kommentar: