onsdag 26 maj 2010

Ett upprop!

Jag vill här göra ett upprop inför nästa säsong gällande vårt uppförande bland fansen och då speciellt på våra bortamatcher. Så som många av våra fans betedde sig med fylla och bråk på bortamatcherna är oförsvarbart. Vi måste alla tänka på att visa gott uppförande för att slippa bli utskrattade av alla. Vad tjänar vi på att bete oss illa och bråka? Det är väl bättre att vi sjunger om vårt kära lag i stället för att hetsa de andra lagens fans och ställa till med otyg. Detta ger bara dålig publicitet till vår anrika förening. Så SKÄRPNING nu alla! Nästa säsong visar vi varför alla spelare önskar spela i vårt stolta lag!

Det är vi som är KHK!

7 kommentarer:

  1. Ja, du är då ett skämt!

    SvaraRadera
  2. Jaså? Ställer du inte upp på detta så är det du som är ett skämt och en skam för vår förening.

    SvaraRadera
  3. Klart det du skriver är vad skulle kunna betäcknas av en dålig supporter. Men du överdriver. (hoppas jag) (tror jag).
    Har ingen anledning att tro du blivligt utsatt av galna KHK supporters. Men har du det, ja, då tycker jag synd om dej. Så ska det inte vara!

    SvaraRadera
  4. Sååå synd om dej! Ååååh vad det är synd om dej!

    SvaraRadera
  5. Ja, kör vidare. Mycket kul...
    Bluffare där!!

    SvaraRadera
  6. Jepp, det är synd om dej!!

    SvaraRadera
  7. Ställer ni inte upp på detta eller? Jag tycker det är en viktig fråga inför nästa säsong. Vi måste få ordning och reda i våra led.

    SvaraRadera